2011. október 24., hétfő

Sztársmink- Selena Gomez

Nem feledkeztem ám meg a nyáron elkezdett sztár sminkes sorozatomról sem. Mai áldozatom Selena Gomez, színésznő, énekesnő. Szerintem nagyon szép arcú lányka, a stílusa is tetszik, egyedül az ütött szíven, hogy Justin Bieber-rel jár... De hát a szerelem ugye vakká tesz:)
Nos többféle sminket is szokott viselni, ám a visszatérő jegyek közt van a szürkés, ezüstös füstös szem, ragyogó arcbőr és orcák, enyhén csillogó száj. Ma ezekből inspirálódva készítettem el a napi sminkem.

Elkészítés módja:
1. A Nivea make up starter krémmel bekentem az arcom, majd összekevertem az Avon calming effects alapozóját az Essence clear&matt alapozójával. Az előbbi a világos, ragyogó bőrért, az utóbbi a megfelelő bőrszínért felel.
2. Az Avon one great concealer névre hallgató nagyon világos korrektorjával kiemeltem a szemem, majd egy vékony rétegben lepúdereztem az egészet.
3. A szemem belső sarkába némi csillogó fehéret helyeztem, majd a Lovely Terracotta kompaktjának feketéjét eldolgoztam a mélyítővonalban.
4. Ugyanennek a palettának az eztüsös szürkéjét, és a NuoBeiEr kékes szürkéjét dolgoztam össze az egész szemhéjamon.
5. Végül az Essence quattro( oh so cute) sötétkékjével még egy icipicit árnyékoltam. A széleket a H&M paletta pezsgőszínével satíroztam el.
6. Lora szemceruza, Essence szempillaspirál plusz a szemöldököm is megcsináltam.
7. Lora arany színű gyöngyeit használtam pirosítóként és némi átlátszó szájfényt tettem a számra.


Selena Gomez képek forrása Google.






Íme az én képeim:






Nekem tetszik, könnyen átalakítható esti partysminkké is, remélem Nektek is bejön. Mit gondoltok Selena Gomezről? Melyik sztár sminkje érdekelne még titeket az én tolmácsolásomban?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése