2011. október 24., hétfő

Őszi haul 2.


Sziasztok!
A múlt héten vásárolgattam picit, most ezt szeretném megmutatni Nektek:)
Először a Kálvin téren nézelődtem egy 100 Ft-os boltban, majd a Szépségpalotában( múltkor azt hiszem Szépségdiszkont néven említettem, de most helyesbítek, Szépségpalota:)), végül pedig egy Rossmann-ba szaladtam be. Igyekeztem nagyon költségkímélően válogatni, szerintem nagyon jó áron szereztem be mindent.

A 100 forintos boltban két szemfestékpalettát vásároltam. A két részes márkája NuoBeiEr és 10-es árnyalatú. Egy halvány rózsaszínből és egy szürkéskék színből áll, mind a kettő elég csillámos, szépen pigmentált. Már kipróbáltam, nagyon szép füstös szemsminket lehet vele készíteni. Az ára pedig a legcsodásabb, kemény 70 magyar forint volt:)

A nagyobb paletta márkája Miaoou márkájú, száma 03-as. 4 szemfestéket és egy pirosítót tartalmaz. A pirosító egy fantasztikus selyemfényű rózsaszínes korall, igazán gyönyörű. A szemhéjpúderek között van egy halvány pezsgős rózsaszín, egy okkeres arany, egy mályvás barna szín, és egy világos arany. Mind a 4 szín szépen fénylő, tartós, jól pigmentált szín. Az ára 120 Ft volt. Király, nem?:D

Mind a két paletta jól záródik, közepes minőségű műanyag csomagolásuk van, mind a kettőben van egy-egy kis tükör és egy-egy applikátor.



A második megállót a Szépségpalotában tettem, itt egy Aden fekete körömlakkot vettem 285 Ft-ért, amit azóta kipróbáltam, és nagyon tetszik. Szépen fed egy rétegben is, és a tartóssága is szuper. Vettem egy Lora arcszínező gyöngyöket is, arany színben, 450 Ft-ért. ezt is csak ajánlani tudom. Nagyon szép aranyos fényt ad az arcnak, jól eldolgozva nagyszerűen funkcionál pirosítóként, kisebb mennyiségben pedig highlighterként. Beszereztem ezenkívül egy kis Pigna füzetet 300 Ft-ért, ebbe írom bele a fontosabb egyetemmel kapcsolatos időpontokat, vizsgákat, gyűléseket, beadandók határidejét, zh-k anyagát. Pici, így könnyen elfér a kisebb táskákban is, és könnyű előkapni, ha egyeztetni kell valami más időpontot, vagy megkérdezik, hogy mikor érek rá.






Hosszas gondolkodás után úgy döntöttem megrendelem a bbkrem.hu oldalról a bloggerinák által annyira kedvelt Zamian csokis arany arcpakolást. Múlt héten érkezett, az ára 3000 körül volt, használtam még Púderfelhő Andi 5%-os kedvezményes kódját is, így igazán nem volt olyan drága. Ami húzott az árán, az a házhoz szállítás díja( 990 Ft) volt, de mivel nagyon korrektül intézték, ezt sem bántam meg. Amint megrendeltem rögtön küldtek róla emailt a csomag nyomon követési kódjával, és ha jól emlékszem egy vagy két nap múlva meg is jött. Azóta úgy 4-5 alkalommal használtam, így még olyan átütő eredményeket nem értem el vele, később mindenképp írok róla hosszabb beszámolót.




A Blogger kavar a képekkel, úgyhogy így ferdén a végére beillesztem még, hogy a Rossmann-ban miket sikerült zsákmányolnom. Megvásároltam a hőn áhított Nivea Make up starter krémet, 1300 Ft-ért. Eddig kétszer használtam, de nagyon meg vagyok vele elégedve, könnyen és gyorsan beszívódik, kellemes alap a sminknek. A másik szerzeményem pedig az Alterra aloe verás sminklemosó kendője. 25 darab van a csomagban, könnyen és gyorsan el lehet vele távolítani a nagyobb mennyiségű sminket is, az illata mesés és 500 Ft-ba került, szerintem megéri.





Nem tudom, hogy a Blogger miért utál ma, de ezt az aláhúzást sem tudom kiszedni a szövegből, ha valaki tud segíteni írjatok!:)

Ti miket vásároltatok mostanság? Melyik termék van meg Nektek, illetve melyik tetszik? Puszi:)

3 megjegyzés:

  1. Ú, de jó dolgokat vettél, és az árak.... hát el sem hiszem.... olyan kicsi kompakt szemhéjpúder nekem is kell.... :) hol van ez a bolt pontosan? :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi :) Hű egy kicsit elgondolkodtam rajta, de végül beugrott, régi ez a poszt már :) Nem magyarázok túl jól, de megpróbálom :D Nos feljössz a Kálvin téren az aluljáróból, méghozzá a Szabó Ervin könyvtárhoz legközelebbi lépcsőn, és egyszerűen elindulsz a könyvtár fele a sétálóutca bal oldalán. Lesz egy indiai bolt, meg valami Marilyn stripper klub (haha nem tudom miért tudom fejből a nevét) és a Prága kávézó előtt lesz, valami elefántos bababolt mellett. Lépcsőn kell lemenni, és tökre nem bizalomgerjesztő, de elég jó dolgokat leltem ott régen :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi, remélem még mostanában is vannak ilyen jó cuccok, és ilyen olcsón :)

    VálaszTörlés