2011. október 2., vasárnap

Őszi haul 1.



Ahoj!
Réges rég írtam, amiért ez úton is sűrű elnézéseteket kérem, de totál elhavazódtam, de most végre beindult az egyetem, belerázódtam a régi megszokott kerékvágásba, így talán több időm lesz. Vagy legalábbis a remény hal meg utoljára:)
Nagy haulok nem igazán történtek, inkább csak apróságokat vettem, főleg az őszre hangolódva.
Csoportkép:)


Homályos szvaccs: legalsó sor Lora, fölötte Essence quattro, fölötte Lora szemceruza, legfölül Essence lila szemcerka

Először is jártam 100 forintos boltban, pontosítva a Kálvin tér közelében levő Szépség diszkontban(?). A név nem biztos, de könnyű meglelni( kb. a Nemzeti Múzeummal szemben a Múzeum krt. másik oldalán). Érdemes benézni, mindenféle ételt, italt, szépségápolási cuccokat, dvdket, könyveket lehet jutányos áron megvásárolni. Én eredetileg egy szemceruzáért mentem, meg is leltem 120 Ft-ért egy Lora darabot, fekete színben. De elcsábultam egy meseszép szintén Lora szemhéjpúder trió erejéig, 350 Ft-ot megért:) Igazi őszi, jól kombinálható színek, egy narancsos barack, egy bronzos barna és egy aranyos pezsgőszín alkotja a hármast. A pigmentáltsága csodás, a tartóssága sem ad panaszra okot. Aztán a kifutó Essence termékekre indítottam el egy vadászatot, itt árakat sajnos már nem tudok mondani, de ezek sem a high end termékek ugyebár, úgyhogy a pénztárcám nem roppant bele. Valamiért aznap a lila-láz tört rám, így főként ilyesmi termékekre utaztam. Vettem egy lila szemceruzát, a tekerős fajtából a 09-es Touch of glam árnyalatban. Szuper, nagyon tartós, gyönyörű darab. Vettem egy quattro-t is, a 04-es Oh-so-cute árnyalatban. Ez egy csillámos fehér, mályva, halványabb kék, és egy sötétkék színből áll. A pigmentáltsága nem a leglenyűgözőbb, de egy hétköznapi kékes füstös szem sminkre tökéletes, és mindemellett ez az első olyan kékes beütésű szemhéjpúder párosításom, amit tudok viselni, és úgy is érzem, hogy jól áll:) Vásároltam még két körömlakkot, egy sötétlilát a 63-as Purple Cherry színben, és egy levendulát, a 72-es Found my love névre hallgatót. Mind a kettő a jól bevált Multi dimension fajtából van, egy rétegben is fed, de inkább kettőt szoktam kenni, a tartóssága nekem 4-5 nap kb. Szeretem őket nagyon:) Ezenkívül elcsábultam, és megvettem életem 2. Essence alapozóját, a Clear&Matt-ot a 06-os natural beige színben. Az árnyalat passzol, a textúrája pompás, ám a mattságával már vannak gondok. Egyáltalán nem érzem, hogy kevésbé fényesedne ki tőle a bőröm, hiába olajmentes alapozó. Így a hosszabb napokon minimum egyszer púdereznem kell. Ennek ellenére megszerettem, a hétköznapokban jó szolgálatot tesz. Vékony rétegben szoktam a hidratálóm fölé tenni, a maradék hibákat a Kryolan korrektorommal fedem le. Mert hát drogériás alapozó, így a fedése sem a legperfektebb. A legnagyobb szerelmem pedig a szintén aznap beszerzett Essence Shimmer powder a 01-es prettylicious árnyalatban. Gyönyörű csillámló púder, az illata isteni, legszívesebben egész nap ezt szagolgatnám:) Highlighterként szoktam használni, van hogy egy nap többször is felteszek belőle egy picit, annyira jó érzés:)
Nos ennyi lenne a haul. Most még tervezem egy új szempillaspirál beszerzését, a Garnier Exfobrusherjének megvásárlását( csupa jót olvastam róla), illetve az Essence Vampire Love kollekcióra gyúrok. Főként a parfüm, a zselés pirosító és a lakkok érdekelnek. Ezenkívül kívánságlistás még a minden blogol agyondicsért Essence blue addict kék csillámos lakk is:)
Ti miket vásároltatok mostanság? Mi szerepel az őszi wishlist-en?:)
Puszi, szép estét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése