2011. október 3., hétfő

Indiánnyár- OOTD és EOTD


Sziasztok Lánykák!
Mára hoztam egy viszonylag kísérleti postot hoztam Nektek, egy mit viseltem ma a fejemen és a testemen:D jellegű bejegyzést. Sem sminkelési technikám, sem divatérzékem, illetve fotózási lehetőségem és tehetségem nem tökéletes. A lehető legtávolabb áll a tökéletestől igazából. Ezenkívül nem is a vörösszőnyegre készültem, hanem az egyetemre, így az egyszerűségre törekedtem. Ennek fényében várom a kritikákat, tanácsokat( nem azt mondom, hogy negatív vélemény nem jöhet:)) és nagyon köszönöm a múltkori outfit poszthoz írt kommenteket, azok adtak bátorságot ahhoz, hogy ma ezt megismételjem:) az idő szuper volt ma, az indiánnyár utolsó napjai ezek:) írjátok meg hogy tetszik, Ti mit viseltetek ma! Várok minden jellegű hozzászólást! Puszi:)



Smink:
Essence Clear&Matt alapozó
Essence pirosító Secret it girl árnyalatban
Max Factor Creme Puff púder
H&M-es paletta pezsgőszíne az egész szemhéjra, mélyítővonalba egy szürkésbarna szín
tusvonal: Lora fekete szemceruzával az alapja, majd a H&M-es fekete színnek megerősítve
Essence all eyes on me szempillaspirál

Ruha:
Top: Intimissimi
Rövidnadrág: C&A
Kardigán: Berskha
Cipő: Humanic
Nyaklánc: Párizsból








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése