2011. október 3., hétfő

15+1 Furcsa szokások Tag

Sziasztok!
Most találtam meg egy réges rég megírt bejegyzésem,a frucsa szokásokról szóló tag-et. Hirtelen kedvet kaptam, hogy felrakjam, persze egy két aktuálisabb kérdést frissítettem. Csináljátok meg Ti is( ha még eddig nem tettétek), és linkeljetek nyugodtan, kíváncsi vagyok!:)

1. Van olyan beceneved amin csak a családod hív?
Nevemből( Zsófi) adódóan jön ugye a Zsófika, Zsozsó, illetve apukám néha Maflinak szokott szólítani. Egyiket sem szeretem, a Zsófika túl könnyedén kigúnyolható, és 3 óvodás évem tették vele tönkre:( :), a Zsozsó akárhogy nézve is borzasztó, a Mafliról pedig ne is beszéljünk... :)

2. Milyen fura szokásod/szokásaid van/vannak?
Valahányszor rágyújtok, előtte megnyalom a cigarettát, és egészen a szűrőjéig szívom el. Imádom pattogtatni a körmeimet, és folyton a hajvégeimet nézegetem, hogy nem töredezettek-e :D Szeretek a legkényelmetlenebb pózokban ücsörögni, és dúdolok néha magamban( erről le kell szoknom, múltkor azon kaptam magam a metrón, hogy a Star wars zenéjét énekelgetem félhangosan:D)

3. Van valamilyen furcsa fóbiád?
Utálom, ha valaki elém áll az utcán. Mindegy, hogy ismerős-e vagy ismeretlen, vagy hogy épp velem együtt sétál-e és hirtelen megáll előttem, rettegek tőle. Olyan mintha a mozgásteremet korlátoznák le, vagy mintha csapdában lennék. Ezenkívül nagyon frusztrál az, hogyha valaki az arcomhoz ér, vagy annak közelébe nyúl.

4. Van olyan dal amit ha egyedül vagy otthon hangosan bömböltetsz de ciki lenne mások előtt is bevállalni?
Ha rám jön az 5 perc, akkor mostanság a Halendát szoktam benyomni, vagy a Legnagyobbat VV Bécitől. Ezeket pl sosem merném felvállalni az ismerőseim előtt. Lazább verzió, ha Animal Cannibalst reppelgetek itthon. Most ez a kedvenc:D : http://www.youtube.com/watch?v=vmuP4X23ScY

5. Van valami faksznid? Valami amit nem tudsz elviselni ha mások csinálják, pedig sima hétköznapi dolog.
Szipogás, szürcsölés, hangos kortyolás, rágás. Ezektől a hideg ráz, és bármilyen éhes vagyok, egy pillanat alatt el tudják ezek venni az étvágyam.

6. Van valami fura szokásod ha ideges vagy?
Hajamat piszkálgatom és az ujjaim ropogtatom. Az utóbbi ijesztő lehet, ugyanis barátnőm szerint olyan, mintha épp verekedni készülnék:D Ezenkívül ciccegek, lemondóan nézek és csapkodok:D

7. Az ágy melyik oldalán alszol?
Sajátomon bal, de a lényeg hogy a falhoz közelebbi oldalon.

8. Mi volt az első plüssállatod és hogy hívták?
Bár van sok, sosem voltam az a nagy fan, így sajnos fogalmam sincs:/

9. Mit rendelsz általában kávézókban?
Cappucino.

10. Van olyan tipp vagy tanács amit hangoztatsz hogy fontos, de általában nem tartod be?
Tartsd magad az elveidhez és a terveidhez!, illetve a Légy bátor, állj a sarkadra! na hát nekem sem sikerül mindig...

11. Melyik irányba fordulsz a zuhanyzóban?
A zuhanyrózsának háttal, vagy oldalvást, hogy érjen mindenhol a víz, de ne folyjon az arcomba.

12. Van valami furcsa testi adottságod?
Három mellbimbó:D Nem, csak vicceskedtem. Tudtommal nincs semmi extra.

13. Mi az az étel amiről tudod hogy nem egészséges de szereted enni mert megnyugtat vagy csak simán imádod?
Kenyérfélék, fűszeres, nagyon sós ételek, rágcsálnivalók.

14. Van olyan szó, kifejezés vagy mondat amit gyakran használsz?
Baaasszus(hosszan elhúzva az a-t:)), De most komolyan? F*szkivan, beteg, öcsém, és a kedvenc a Teringettét!

15. Miben alszol? Őszintén!
Télen pizsama, vagy egy top és egy cicanaci, nyáron bővebb póló, rövid gatya, vagy bugyi-póló.

+1 Hordtál olyan ruhát amiről, akkor meg voltál győződve hogy menő, de visszagondolva vérciki volt?
Nagyon trapéznacik, tapadós vékony garbók kötött mellénnyel, hosszú kordbársony szoknya. Visszagondolva 13 évesen úgy öltöztem, mint egy 19. századi angol kisvárosi tanítónő:D 10 évesen meg miniszoknyák tapadós toppal párosítva( most inkább közönséges lenne, de akkor viccesen hatott az elöl deszka hátul léc testemen, pláne, ha a pici gyerekpocimat kidugtam:D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése