2011. augusztus 6., szombat

Color blocking OOTD

A mai napra egy OOTD-t hoztam nektek, nézzétek el az irtózatos bénaságom... Írjátok meg, hogy érdekel-e titeket még ilyen jellegű post, írjatok kritikát nyugodtan, mindent szívesen fogadok!:)
A szettről: Az idő ma elég napos és meleg volt, de nem éreztem túlzásnak a kardigánt sem, egy vékony darabról van szó végül is. A színek viszont irtó gyönyörűek szerintem együtt:)
Rövidnadrág: New Yorker
Top: Turkáló
Kardigán: Promod
Öv: turkáló
Saru(nem látszik sajnos a képen, de egy vékony pántos arany saru volt rajtam): Max Mara
Táska( szintén lemaradt, istenem milyen lúzer vagyok-.-): Terranova(egy barna bőr táska bronzos szegecsekkel díszítve)
Ja és a frenetikusss háttér pedig a konyha haha:D



4 megjegyzés:

  1. köszönöm, úgy örülök, hogy tetszik!:):)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszik! Lesz több ugye? :)

    VálaszTörlés
  3. De örülök neki!!!:) Remélem, hogy lesz, most még igyekszem kihasználni a nyárutót és pár könnyebb outft-et felrakni a blogra, csak a fotózást nehézkes megoldani, de dolgozni fogok az ügyön;) még egyszer köszönöm mindkettőtöknek a bátorítást!:)

    VálaszTörlés