2011. július 25., hétfő

Rainy days


Juj ezer éve nem posztoltam, nagyon sajnálom, de sok dolgom is volt, meg nyaralások is közbejöttek. Sokat voltam a Balcsin, Horvátországban, vidéken, és most épp dolgozom. Szóval el voltam kicsit havazva, de most itt vagyok újra, és egy sminket hoztam Nektek mára:) Remélem tetszik, írjátok meg róla a véleményeteket! :)










Használt termékek:

Arc: Avon Calming effects és Alverde Mineral make-up alapozók keveréke
NYC mosaic pirosító
Miss Rose bronzosító

Szem: H&M 36-os paletta halvány rózsaszíne, ezüstje, pinkje és sötétszürkéje plusz egy fehér highlighternek.
Miss Rose szemceruza
Essence All eyes on me és Essence multi action mascara szempillaspirálok
a képek elég gagyeszek, bocsánat, de most csak webcamerásakat tudtam csinálni:/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése