2011. július 31., vasárnap

Júliusi kedvencek

Báá kiábrándító vagyok, megint elment egy hónap és ezalatt egy bejegyzést szültem... Igyekezni fogok komolyan, de most jöjjön megint egy kedvencezés a szokásos listával Lolly imádott blogjáról:)

Havi kedvenc arcápolási termék: Amíg még jó idő volt(köhömkhömm) sokat használtam a Sun Ozon 15 faktoros spriccelős naptejét a sminkem alá, nem lett tőle kevésbé tartós, nem csillogott durvábban a fejem tőle, cserébe megóvta a kis pofimat a naptól juhé:)

Havi kedvenc testápolási termék: Baba tusfürdő:) Remek árban van, és a zápor(?) illatú, zöld színű cucc illata valami isteni, felfrissít, különben is az eső illat az egyik kedvencem, szóval hamar belopta magát a szívembe.

Havi kedvenc illat: A Calvin Klein One summer parfümje. Friss, nem túl édes, de mégis jellegzetes illat, szétfújkáltam magam vele az elmúlt pár hétben

Havi kedvenc szemhéjpúder: Azt imádom a H&M-es palettámban, hogy lassan 4 hónap intenzív használat után is lelek benne olyan színt, amihez eddig nem is nyúltam:) Az ehavi sláger egy metálos szürkésrózsaszín volt, remekül passzolt az időjáráshoz...-.-

Havi kedvenc szájfény/rúzs: Új nagy love az Avon rúzsok közül a Whisper nevű árnyalat. Ez is olyan lilás, megy a szemhéjpúderhez, óvatosan beleütögetve az ajkakba igazán tartós és csodaszép.

Havi kedvenc szempillaspirál: A L'oreal Volume Million Lashes vizálló változata nagyon bejött, egy barátnőmnél láttam először, kipróbáltam, és úgy megtetszett, hogy beruháztam egyre. Elég sokat teszteltem, bírja a Balcsit, a tengert is.

Havi kedvenc arcpirosító: Avonos arcpirosító gyöngyök. 2 az 1-ben, ugyanis highlighter gyöngyök is vannak benne, nagyon természetes, szép hatást lehet elérni vele.

Havi kedvenc ecset: H&M-es kabuki ecset. Kemény 500 Ft, mindig nálam van a púder mellett, igazán könnyű vele dolgozni és pihepuha.

Havi kedvenc ruhadarab: Sálak. A hideg miatt rájuk kényszerültem, és realizáltam, hogy rengeteg vékonyabb anyagú nyárias sálam van, úgyhogy rákattantam. Szuper, hogy elég felkapni egy farmert és egy sima topot meg egy kardigánt, no meg a sálat, és máris indulhatok, mégsem unalmas a szett. Kedvenceim a nagyon színes virágos darabok.

Havi kedvenc zene: Egyértelmű: http://www.youtube.com/watch?v=qiQj0o8BOYw

Havi kedvenc film: The Notebook. Olyan bájos, romantikus, mégsem csöpögős, plusz az 50-es évek mindig is bejövősek voltak:) http://www.youtube.com/watch?v=S3G3fILPQAU

Havi kedvenc könyv: Funtinelli boszorkány második része. Talán még jobb, mint az első:)

Havi kedvenc kaja: Őszibarackos túrótorta! Avagy éljenek a plusz kilók:D

Havi legnagyobb csalódás: A sz*r idő miatt lefújt nomád sátrazás a barátokkal.:(

Csináljátok meg mindenképpen Ti is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése