2011. június 30., csütörtök

TAG

Sziasztok!
Most megint sok a dolog, nagyon beindult így hirtelen a nyár, most pont egy Tag-nyi erőm van:D de valamikor a hétvégén biztos írok a júniusi kedvencekről is, meg egy nyári smink is tervben van:) Puszi addig is:)

1. Melltartóban alszol?

Lehet, hogy előfordult már, de nem jellemző. Nagyon kényelmetlen:)

2. Zokniban alszol?

Télen néha, de akkor is pihe puha szőrős zokniban, hogy ne szorítsa el a lábam.

3. Inkább egyedül aludnál, vagy valaki mással?

Hm, kényelmi szempontból mindenképp egyedül. Imádok aludni, sokat forgolódom, szeretem uralni a terepet, de pl elalvásnál jobb, ha van kihez kucorodni.

4. Szereted a drámát?

Színház, film, könyv jöhet, életben meg néha becsúszik, de igyekszem kerülni.

5. Lányos lány vagy?

Igen:) Csak barbizni szerettem kislányként, már akkor is odavoltam a szép ruhákért, folyton az akkor még 3 szál hajam fésülgettem stb:D később körömlakkért, rúzsért sírtam és bár mostanra sok fiú barátom is van, mindig is a lányokkal volt az igazi barátkozós érzésem meg.

6. Kit öleltél meg utoljára?

Egy nagyon nagyon különleges ismerősömet....:)

7. Kicsi vagy nagy táska?

Főleg nagy.

8. Alacsony vagy?

Igen. 160-164 között. Gyakran idegesít, de ez van:)

9. Szeretsz most valakit?

Rengeteg mindenkit persze:) Szerelemmel? Jó kérdés.:)

10. Van a facebook-jelszavadnak bármi köze egy fiúhoz?

Van:)

11. Zavar ha piszkos a zoknid?

Nagyon:D teljesen papucsmániás vagyok, folyton nézem, hogy ugye nem lett-e koszos, ha az lesz, azonnal lecserélem.

12. Önteltnek tartod magad?

Nem

13. Beöltözöl Halloweenkor?

Volt már rá példa, tavaly nálam volt nagy Halloween party, irtó jó volt:)

14. Be tudod úgy hajlítani valamelyik végtagodat, ahogy a többiek nem?

A könyököm nagyon amorf módon tud állni, egyszer úgy lettem jóba valakivel, hogy előtte ültem egy előadáson és valahogy nagyon kifacsarodva támaszkodtam, ő végig nézte ledöbbenve, és az előadás után odajött megkérdezni, hogy ez normális-e, hogy így tud állni a könyököm:D

15. Melyik a legfurább hely, ahol aludtál?

Vonaton, Szegeden, Bp-n a Gödörnél és tavaly Soundon egy padon:)

16. Megfogta valaki a fenekedet az elmúlt 24 órán belül?

Remélem nem:D

17. Pletykálnak rólad valamit?

Általában nem, de most szinte biztos vagyok benne, hogy valakivel kapcsolatban terjednek a dolgok...

18. Szólítasz bárki a vezetéknevén?

Ööö azt hiszem nem.

19. Milyen színű melltartó van most rajtad?

Rózsaszín.

20. A sötét vagy a világos hajú emberek tetszenek?

Általában sötét, de alapból egy tiszta szőke fiúnak biztos nem tudnék ellenállni:)

21. Mit tegyen valaki, hogy megkedveld?

Legyen eszes, humoros, eredeti. Legyen valamiben nagyon jó, vagy rajongjon valamiért, tudjon valamiről nagyon sokat, amit megoszthat velem. És úgy lepjen meg, ha le akar venni a lábamról, ahogy még senki:)

22. Van most legjobb barátod?

Van:) És remélem Ő lesz örökre.

23. Összetört már a szíved valaha?

Nem, nem hagyom.:)

24. Gondolkoztál már plasztikai műtéten?

Valószínűleg az orromat örökké meg akarom majd változtatni, de nem hiszem, hogy valaha rá is veszem magam.

25. Elégedett vagy az életeddel?

Persze lehetne jobb, de igazából egészség, család, barátok, fedél a fejem fölött, tanulási lehetőség, valamilyen szintű anyagi biztonságom van, úgyhogy igen, az vagyok.

26. Csábították már el tőled a fiúdat?

Nem

27. Ugrottál már ruhástól medencébe?

Igen:D

28. Inkább fiú vagy lány barátaid vannak?

Főleg lány, a fiúk inkább haverok, van 1-2 komolyabb fiú barát is, de lány több.

29. Pofoztál már meg srácot?

Ó igen.

30. Mitől félsz a leginkább?

Szerettek elvesztése, kontrollálatlan érzelmek.

31. Sírtad már magad álomba?

Igen.

32. Volt már, hogy egyszerűen sehogy se tudtál kirázni valakit a fejedből?

Bármit és bárkit ki tudok zárni a fejemből, ha nagyon akarom, legalábbis eddig így volt.

33. Hiszel abban, hogy aki egyszer megcsal, az többször is megfog?

Személy és helyzetfüggő. Én egyszer csaltam meg valakit, ő akkor megbocsátotta nekem, és én azóta soha ilyet nem tettem. De biztos van ellenpélda is.

34. Kívántad már valaha, hogy bárcsak híres lennél?

Perszehogy.

35. Hiányzik most valaki?

A nagypapám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése