2011. június 20., hétfő

Sminktárolás

Nos én nem vagyok a rendszerezés istennője, de ebből a hihetetlen kupiból most már nekem is elegem lett:) Tegnap és ma nagy sminkszelektálást tartottam, a kevésbé fontosakat egy polcra költöztettem egy dobozba, a nagyon nem fontosakat pedig elpakoltam, majd elajándékozgatom. A móka végére ijesztően kevés cucc maradt, kipróbálom, hogy mennyire bírom velük, maximum majd veszek újakat, ha nem;) Szóval ha már homár, legyen kövér, kiürítettem egy régi, még gyöngyös korszakomból megmaradt, gyöngyökkel teli kis tárolóegységet( tényleg pici), illetve a régi íróasztalom 2 felső fiókját, és beköltöztettem őket:)
A Rendszer:):
A kis bordó tárolóegység felső polcán az arc sminkek vannak, a középsőn pirosítók és mono szemhéjpúderek, illetve egy négyes, az alsón pedig 2 kis paletta és egyebek, amik hirtelen nem passzoltak sehova.
Az iróasztal felső fiókjában lakik egy kis fa tároló szerű, benne csücsülnek a rúzsok, szájfények, a többi helyet pedig a por állagó termékek, mint más pirosítók, púderek, illetve a nagyobb alapozók foglalják el.
Az alsóbb fiókban 5 nagyobb paletta kapott helyet, illetve a körmös dolgok.
Ezenkívül most kezdem el csak kihasználni az Avonos kis "bőrönd"-höz tartozó valamit, ezt nehéz elmagyarázni mi, 3 kis fakkra osztott skatulya, talán:) Egyik fakkba a szemceruzák, tusok kerültek, a másodikba szájceruzák és szemöldökcuccok, illetve pár ecset, a harmadikba pedig szempillaspirálok és a nagy púderecsetem. Nem elég magas persze a fala, hogy megtartsa őket, de annyit tettem egy fakkba, hogy nem dől fel egyik sem, egymást tartják:) Nos erről ennyit, jöjjenek a fotók( mert visszakaptam végre a gépem:))




ez a kis bordó tároló
első polca: korrektorok, alapozók
második polcocska: pirosítók, 2 mono( kedvencek) és egy miss rosé 4-es
harmadik rész: 2 másik korrektor, egy szemhéjpúder és a 2 kis paletta
a felső fiók: púderek, bronzosítók, alapozók, pirosítók, hegyező, szivacsok
szájfények és rúzsok, plusz egy sehova be nem férő szempillaspirál:)
2. iróasztal fiók: kis fekete tartóban 2 kis paletta, legalul az ezüstös egy TCI paletta, fölötte a H&M-es, a TWC paletta lemaradt a csomortképről, mögöttük körömlakkok, manikűrkészlet, kézfertótlenítő, körömdíszek stb
kis Avonos csodaszép mini barbie bőrönd:D

originál Avonos ecsetek és tükör lapul benne( ez csak az egyik fele, a másikban manikűr készlet van)


ecsetek, szemceruzák, szájceruzák, szempillaspirálok


Ti hogyan tároljátok a sminkjeiteket? Szoktatok nagytakarítást csapni?:) Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése