2011. június 18., szombat

Ereszd el a hajam- 2. rész


Ötletek, tippek hosszú hajhoz





Igazán rövid hajam sosem volt, így arról nem tudok nyilatkozni, amikor vállközépig ért nekem, akkor is fazonra volt levágva, így sok dolgom nem volt vele, max. beszárítani.
Amióta hosszú, azért jóval nagyobb a mozgásterem frizurák terén. Persze a legegyszerűbb kiengedve hagyni, frissen mosva, illatosan csillogó hajzuhatagnál nincs szebb. Ezzel is azért vannak lehetőségek, pl. az oldafrufrumat(ez is elég hosszú) el szoktam csatolni, befonva, vagy megcsavarva, na meg persze ott vannak a hajpántok, csattok, díszek. A kiengedett haj azon túl, hogy egyszerű, nekem valahogy megnyugtató érzést ad. Tudom piszkálni, ha zavarban vagyok, nem baj, ha fúj a szél, vagy esik az eső, szóval egyszerűbb.


Aztán ott van az összefogott haj. Nagy ritkán a tarkómnál szoktam lófarokba kötni, ez elegáns, szofisztikált hatást kelt. A magasan összefogott haj pedig szintén szabad teret ad, kedvencem a sima magas lófarok, és egy a hajgumi körül megtekert tincs. Aztán a lófarok lehet egyenes, hullámos, én régebben mindig más színű masnit kötöttem a hajgumira rá, ezzel egy rendkívül bájos hatást érhetünk el.

A fonásokat csak most kezdem igazán megismerni, nagyon tetszenek, megéri szenvedni a tanulási folyamattal:) A sima fonást általában úgy szoktam feldobni, hogy egy szalagot is belefonok. Az új kedvenc a halszálka fonás, Tündi nagyon jól megmutatja itt, hogy hogyan is kell.
A parketta, kalász stb fonások még teljesen ismeretlenek számomra, de dolgozom az ügyön:) Ez néha sikerül, szerintem irtó különleges, megéri kipróbálni.
ezt viszont még a napokban mindenképp ki fogom próbálni:)

A kontyok idénye most jött el, hiszen ilyen melegben szuper ha minden haj eltűnik az útból. A konty köré is lehet szalagot tenni, díszt tűzni bele, lehet fonott hajból a kontyot, vagy simából. Én a sima kontyot kedvelem valami feltűnőbb dísszel, illetve a nagy Carrie félét. Ennél egyszerűbb nincs. Szuper akkor, ha pl bulizol este, mondjuk begöndörítetted a hajad, ezért befújtad hajlakkal, de másnap nincs kedved hajat mosni, viszont jól akarsz kinézni. Fogd meg az összegubancolódott hajad, tupírozd fel még jobban, de úgy, hogy a füled fölötti rész teljesen sima és "lenyalt" legyen. Egyszerűen csinálj jó magasra egy lófarkat, ügyelj arra, hogy ez a lenyalt rész tényleg teljese sima és a fejedre tapadó legyen, a nagy kócos adag hajad meg csak kezd el a hajgumi köré tekerni, formázz egy nagy kontyot és tűzd meg hullámcsattal.
Még egy picit különlegesebb haj van, amit szeretek elkészíteni. Az alapja az, hogy el kell választani a hajat középen, majd két részre kell osztani a hajat a fül vonalánál. A felsőbb részt a fejed tetejére kötöd, a maradékot pedig kettéosztod és csinálsz két hosszú kis sima fonást. a felkötött hajad leengeded, kifésülöd, a két befont tincset pedig átvezeted az ellentétes irányba a fejeden, ergó a jobb füled alatti tincset bal oldon vezeted át, a bal fül alattit pedig a jobb oldalon, majd mindkét tincset a másik fül mögött rögzítsd hullámcsattal. Így kapsz egy gyönyörű hajpántot, a saját hajadból:) Ezt még lehet fokozni, mint Bethany itt, de én általában kiengedve hagyom ilyenkor a hajam, nekem úgy jobban tetszik.

Ti milyen frizurákat preferáltok? Tudtok minden apró trükköt, vagy még Ti is a tanuló fázisban böngészitek a tutorialokat youtube-on?:)

képek forrása: http://weheartit.com/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése