2011. június 17., péntek

Ereszd el a hajam-1. rész

Sziasztok lánykák! Réges rég írtam, toták káo volt az elmúlt pár hét, lent is fent is, jelenleg pont középen vagyok:D:D

Gondoltam írok valami olyan bejegyzést, amihez nem kell fényképezőgép, mert azt most valaki kölcsönkérte, szóval arra jutottam, hogy hajas poszt még úgy sem volt. Remélem tetszik, írjatok tippeket, saját módszereket, amit csak szeretnétek!:)

Hajápolás

Hosszú, szögegyenes hajam van, az ápolását is ehhez próbálom igazítani:) 2-3 naponta mosok hajat, a régi nagy kedvenc samponom a Head&Shoulders citromos samponja, ami zsíros és korpás hajra van, valamennyire biztos hajlamos rá az enyém is, de ezzel jól kivédem ezeket a dolgokat. Balzsamként sok mindent próbáltam ki, most három félét váltogatok. Az egyik a Garnier fructis hajerősítő balzsamja( nagyon fini az illata, és könnyen kifésülhetővé teszi a hajat), aztán az Isana selyemfény hajpakolását szoktam( nagyon jól bevált, de heti 1szer bőven elég), és végül a kedvencem a Gliss Kur Hair repair shea chasmere hajbalzsama. Azzal, hogy váltogatom őket, biztosítom azt, hogy ne szokjon hozzá semmihez túlzottan a hajam, mert akkor már nem fog hatni.

Miuán megmostam a hajam, mindig igyekszem hagyni, hogy magától száradjon meg, bár ez így sok idő, de legalább nem roncsolom feleslegesen. Kifésüléskor egy bizonyos Lilliputz kifésülőspray-t használok, amit a Rossmann gyerek részlegén találtam:D Nekem bevált, max 500 forintot fájt.
A másik nagy kedvencem az Avon Advance Techniques Daily Shine hajvégápoló széruma, ezt félszáraz hajra szoktam használni. Ezzel a hajmosás körüli rutinom ki is merült.

Általában mielőtt elindulok otthonról, a már kész frizurára, szoktam hajsprayt használni, télen a Gliss Kur Total repair regeneráló hajbalzsamát( nedves hajra ajánlják, nekem szárazon jobban bevált), nyáron pedig a könnyebb formulájú Avon Advance Techniques öblítést nem igénylő környezeti hatások ellen védő spray-ét, mely fényvédőt is tartalmaz.


Ezeken kívül van még ugye a hajlakk, nekem ebből a kedvencem az Isana Volume up hajlakk, amely az erős tartás mellett ápolja is a hajat, és UV szűrő is van benne! Hajat vasalni nem szoktam, göndöríteni is csak természetes úton, pl fonással, vagy a nyári Tag-ben említett tengeri só spray-vel. Emellett rendszeresen szedem a Dr. Chen kapszulát, amely erősíti a hajat és megelőzi a hajhullást.

A következő részben a frizurákról lesz szó:) Puszi

Képek forrása: http://weheartit.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése