2011. május 5., csütörtök

Tag20

Oh je megtaláltam a múltkori Tag másik felét, az elsőt, úgyhogy gondoltam akkor már legyen teljes a kép, megcsináltam ezt is:)

1. Mi az ami nélkül semmiképpen nem hagyod el a házat?
Alapozó nélkül:) Magammal kapcsolatban a legfőbb gondom a bőröm, nem szeretek alapozó nélkül lenni, védtelenség érzését adja. De közben meg utálom azt, hogy ez sok mindenben korlátoz, plusz nyáron nem nagy élmény full arcsminkben buszozni...:/ na meg telefon, kulcs, pénz, bérlet, de ezek uncsik:)

2. Kedvenc sminkmárkád?
Hú hát jó kérdés. Körömlakkban H&M, ecsetekben is, meg szemhéjpúderekben is, szeméhpúder pedig még Miss Rosétól is jöhet, nagyon szépen pigmentáltak. Essencenek főleg a szájfényei szoktak tetszeni.

3. Kedvenc virágod?
Hortenzia, főleg a fehér, és a liliom.

4. Kedvenc ruhabolt?
H&M, C&A, Stradivarius, Promod és turkálók.

5. Kedvenc parfüm?
Calvin Klein: One Summer, de csak mert annyi jó emlékem kapcsolódik hozzá:)

6. Magassarkú vagy lapos?
Jövőre ráállok a magassarkú témára. Nagyon végletpárti vagyok cipőkben, vagy a teljesen lapos balerinák, vagy a nagyon magasak. Egyenlőre magas még nincs sok, de mivel alacsony vagyok, el kéne kezdeni hordani őket:)

7. Jó jegyeid voltak általánosságban?
Igen általában igen. alsóban kitűnő, aztán meg matek és fizika kivételével minden más ötös

8. Kedvenc színed?
Korall, sápadt rózsaszín, smaragdzöld, arany.

9. Szoktál inni energiaitalt?
Kb. félévente egyszer

10. Szereted a gyümölcsleveket?
Pont annyira, mint más üdítőket. Szeretem, de inkább vízpárti vagyok.

11. Szeretsz úszni?
Háááát ha azt úszásnak lehet nevezni, akkor igen:D

12. Villával eszed a sült krumplit?
Étteremben és otthon mindig, gyorséttermekben kézzel.

13. Mi a kedvenc hidratálód?
Víz:) amúgy testápolásra L'occitane, arcra még nincs, de őrülten keresem az igazit.

14. Szeretnél a jövőben férjhez menni?
Mindenképp

15. Könnyen fel tudnak idegesíteni?
Talán túlságosan is... Főleg a figyelmetlen és bunkó emberek a tömegközlekedési eszközökön.

16. Érdekel a szellemvadászat?
Amikor tanulni kéne, vagy valami kellemetlen dolog vár rám, akkor hirtelen mindig elkezd érdekelni:D Amúgy nem.

17. Van valami fóbiád?
Nevetségesen félek attól, ha látok egy csoport embert, akik akkor kezdenek el nevetni, amikor elmegyek mellettük, rögtön azon kattogok, hogy biztos rajtam nevetnek. Rettegek a sötétben, attól, hogy áldozattá változom, attól, hogy egyszerre nem fog senki szeretni, és még sorolhatnám órákig.

18. Rágod a körmödet?
Iszonyú ritkán.

19. Volt már halál közeli élményed?
Hála a jó égnek, nem.

20. Kávézol?
Igen és imádom:)

Ha kedvet kaptatok töltsétek ki ti is, kíváncsi vagyok:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése