2011. május 3., kedd

TAG20

Tényleg jó ezeket olvasgatni, gondoltam én is csinálok egyet:)

1. Milyen zenét hallgatsz most?
Florence+The Machine főleg, olyan jó:) A legvidámabb és legkedvencebb nekem tőlük a Dog days are over

2. Mit ettél utoljára?
Hal és barna rizs(jujjdefinomvolt:))

3. Ha kréta lennél, milyen szín lennél?
csillámló mélyzöld, olyan aranyos fényű:)

4. Mit nézel meg először egy ellenkező / azonos nemű emberen?
Valamiért megrögzötten a cipőjét:D persze, ha komolyabban megnézem, nem csak rápillantok, az összhatás számít.

5. Kedvenc üdítő?
Epres zöld nestea

6. Kedvenc alkoholos ital?
Fincsi és alattomos koktélok és gintonic

7. Kedvenc hónap?
Május

8. Kedvenc étel?
Lazac és csípős csirkeszárnyak sajtos tejfölös krumplival. A lazac akármivel jöhet:)

9. Utolsó film, amit láttál?
Férjhez mész, mert azt mondtam

10. Kedvenc napod az évben?
Dec.24.:)

11. El mersz hívni valakit randira?
Régebben azt mondtam volna, hogy nem. De azóta már megtettem. Néha a nőnek kell a kezébe venni az irányítást, persze csak rafináltan;)

12. Tél vagy nyár?
Tavasz és nyárnyárnyárnyárnyááááár

13. Van tetoválásod?
Néha szeretnék, néha nem, még nem döntöttem el.

14. Voltál már szerelmes?
Igen

15. Szerettél már úgy valakit, hogy sírtál érte?
Igen.

16. Cipőméreted?
38, néha 37, néha 39, fene tudja

17. Kedvenc számod?
9, vagy 3. a 93 is jöhet, de a 39 valamiért nem szimpi:D

18. Beszélgetéstéma, amit utálsz?
Nincs nagyon:D Beszélni bármiről, bárkivel, bármikor.

19. Rossz tulajdonságaid?
Jaj soksok. Néha önző, néha túl önzetlen, gyakran naív, önbizalomhiányos, hisztis. és a többi:) ja és vééégtelenül lusta:D

20. Hogy látod magad a jövőben?
Huh mikor hogy. De egy kedves férj és pár gyerkőc mindig van körülöttem az álomvilágban:)

csináljátok meg Ti is, nagyon kíváncsi vagyok!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése