2011. május 10., kedd

Ötletes, szolid nappali smink



Sziasztok:) Ma egy újabb sminkes poszttal jelentkezem. Leírom miket használtam, van pár kép is, és step by step is, szóval van itt minden:D
Ez a smink egy nappali viselet, amely még egy vacsorán, összejövetelen is megállja a helyét este. Egy nagyon szofisztikált, szolid smink, amit igazán könnyű elkészíteni.
Step by step( képek nélkül:/)
1. Lekorrektoroztam a bőrhibáim és a szemem alatti karikákat, majd felvittem az alapozót.
3. Lealapoztam a szemhéjam egy saját készítésű szemhéjalapozóval, és megcsináltam a szemöldökömet.
4. A mozgó szemhéjam belső 2/3ára pezsgőszínt vittem fel, ütögető mozdulatokkal.
5. A külső 1/3ára egy halvány barnát, amit csoki barnával keverve a mélyítővonalban is eldolgoztam, ezzel mélységet adva a szemnek.
6. A szemhéj legkülső részébe V alakban egy sötét szilva színt vittem fel, majd alaposan eldolgoztam.
7. A mélyítővonal fölé egy telt padlizsán lila színt raktam, nagyon jól eldolgozva.
8. A szemöldökcsontra és a szem belső sarkába highlighter került.
9. Az alsó vízvonalra fehér szemceruzát használtam, fölül pedig a szempilláimhoz nagyon közel feketével húztam ki a szemem, majd spiráloztam.
10. Felkentem egy szájfényszerű rúzst, és kész:)


Használt termékek:

Arc: Essence forget it! 3as korrektor
Avon Calming effects alapozó Nude árnyalatban
Artistry porpúder
Avon Arabian glow bronzosító gyöngyök
Essence Silky touch blush 30 secret it árnyalatban

Szem: 36os H&M-es paletta pezsgőszíne, halvány és csoki barnája, és egy mély szilvás lila
Essence Sun club paletta 02 fiji feeling árnyalatban- padlizsán lila és highlighter szín
Essence 2in1 fekete-fehér szemceruza
Essence multi action szempillaspirál

Szemöldök: Avon Glimmerstick for brows dark brown árnyalatú szemöldökceruza
Avon Colortrend cyristal clear átlátszó szempillaspirál

Száj: Miss sporty Sheer Shine ajakrúzs 010 Pool party árnyalatban

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése