2011. május 27., péntek

Nyári kedvencek


Sziasztok!
Már Macbarbie07 csatornáján is láttam ezt a taget, de most kaptam hozzá igazán kedvet,amikor megnéztem Andi magyarosított verzióját belőle. Gondoltam megcsinálom, ha van kedvetek, ti
is csináljátok meg mindenképp, és küldjetek ajánlást kommentben, mert nagyon kíváncsi vagyok rá:)

1. Ajkak
Ezen sokat gondolkoztam, mert én az igazán meg nyári napokon nagyon igyekszem kerülni a rúzsokat, szájfényeket, inkább színezett ajakbalzsam párti vagyok ilyenkor. De most találtam egy olyan szájfény szerű terméket, amit el tudok képzelni nyári estékre is, annyira szép élénk színe van, tartós is, mégis kevésbé erős fedésű, mint egy rúzs, így biztos, hogy nem olvad le a szájról. Szeretem a számba beleütögetni és így sokkal természetesebb. Ajakbalzsamból pedig a bronzos, gyöngyházas színeket kedvelem, lebarnult bőrön gyönyörű.

Labello Pearl and shine ajakbalzsam és Avon Colortrend rosy lips Violet bloom árnyalatban

2. Pirosító
Nyárra hála az égnek a bőröm úgy szokott dönteni, hogy megörül a napnak, és szépen rendbe jön, ezt igyekszem is kihasználni. Ilyenkor jön el számomra a krémpirosítók ideje. Ez a termék annyira természetes színt ad, könnyen belesimul a bőrbe, imádom. Egészséges csillogást ad az arcnak, fényben enyhe aranyos csillogást ad.
The Gleamers Lakmé krémpirosító 13 tea rose árnyalatban
3. Körömlakk
Nyáron keveset vagyok otthon, nem szeretek sok csomaggal utazni, úgyhogy körömlakknál fontos szempont a tartósság ilyenkor. Így a legjobbak ilyenkor a csillogós lakkok, ezek sokáig fennmaradnak, és ezenkívül mikor lenne szebb a csillámló köröm, mint a szikrázó napsütésben. Mivel nyáron eléggé le szoktam barnulni, itt is a világosabb színeket részesítem előnyben, főleg az opálos, pezsgős árnyalatokat Ez a lakk tartós, viszonylag jól fed, és mellesleg nagyon olcsó is volt, ha jól emlékszem.
Lovely gyémántporos körömlakk
4. Folyékony termék arcra
Nos gondolom ebben a pár hónapban senki sem ken magára két liter alapozót szívesen, én is valami könnyű textúrájú, mégis valamennyi fedést biztosító termékre vágyom, így kerülnek elő a színezett hidratálók. Ez a darab sajnos nem tartalmaz fényvédőt, így alá némi naptejet szoktam felrakni, majd egy keveset ebből, de ha valaki esetleg tud egy olcsóbb fajta színezett hidratálót, amely fényvédős, mindenképp szóljon:)
Avon Colour face perfecting duo színezett hidratáló
5. Por állagú termék arcra
Én ezt a bronzosítót sorolnám ide, eléggé csillog, ezért inkább nyáron szoktam viselni, de emellett púderként is funkcionál, hiszen szépen mattít, és gyönyörű színe van. A különböző színű gyöngyök miatt pedig nem fog előfordulni, hogy narancssárgás hatást érünk el vele.
Avon Arabian glow bronzing pearl bronzosító gyöngyök

6. Haj
Ez a kedvenc részem:) Viszonylag egyenes a hajam, de nyáron ki ne vágyna egyhén göndör, laza, szélfútta fürtökre? Pont olyanra, mintha most úsztunk volna egy jót a tengerben és hagytuk volna megszáradni a szélben. Persze ezt is megtehetjük, ha van rá lehetőség, de ha nincs, megteszi a tengeri só spray is. Biztos megvásárolni is lehet, de ennél van egy egyszerűbb mód is. Keressünk egy üres pumpás üveget, mint a fényképen látható régi Avonos hajvédő spray-s üveg. 2 bögre vizet melegítsünk fel, de amikor forrani kezdenek, húzzuk le a tűzről és hagyjuk kicsit kihűlni 1-2 percig. Adjunk hozzá egy evőkanál tengeri sót( bármelyik nagyobb élelmiszer boltban kapható szerintem) és kevergessük amíg teljesen feloldódik a só. Hagyjuk szobahőmérsékletűre kihűlni, öntsük bele az üres flakonban és kész:) Így már könnyedén varázsolhatunk beach frizurát.
7. Szem
Napközben mindig csak szempillaspirált szoktam viselni nyaranta, de este mehet a több smink. Ekkor is a bronzos, aranyos színeket preferálom, ez a 4 részes szemhéjpúder a kedvencem. Szuper csillogó, szuper pigmentált, szuper gyönyörű. Ja és szuper olcsó:D
Miss Rosé 4 részes szemhéjpúder
8. Önbarnító
Nem vagyok nagy rajongója az önbarnítóknak, de most megjelent egy termék, ami megragadott. Annyira nem olcsó(2890 ft), legalábbis nagyságához képest, így én még nem ruháztam be rá, de be fogok. Kirpóbáltam egy barátnőmét és tényleg szuper. Elég vele kicsit bedörzsölni a bőrt, és máris egyenletes ragyogó bronzos bőrt kapunk. A Lush boltban a lány azt mondta, hogy ezt egy magyar srác találta fel, de nem részletezte, én meg rohantam, úgyhogy nem tudom, neten nem találtam róla infókat. Ti esetleg hallottatok erről valamit? Jaj és még annyi, hogy én azért is vacciláltam mert ez a termék tényleg addig marad csak fenn, amíg nem éri víz, de egy bulira, vagy randira jól jöhet. Nektek hogy tetszik?
Lush Stockings testszinező forrás: http://www.lush.hu
9. Kiegészítő
Ezen gondolkodtam a legtöbbet. Mondhatnám a napszemüveget, de az olyan elcsépelt. A kalapokért nem rajongok, sálat ilyenkor nem hordok, végül eszembe jutott a megoldás, ami annyira kézenfekvő volt pedig. Strandkendő! Nagyon szeretem őket, bármelyik egyszerűbb bikinit könnyen feldobják, és ha a strand körül mászkálok könnyű csak úgy felkapni és az esetlegesen problémásabb testrészeinket jótékonyan takarni velük.
Horvátországból egy tengerparti árustól:)
10. Ruhadarab
Mindenképp a kis könnyű nyári ruhácskák, rövidnadrágok, és a szép mintás topok. Ezt a darabot általában fehér rövidnacival szoktam hordani, imádom. Nem kell túlgondolni, az ékszerekkel sem kell bajlódni.
Philip Russel top( ha a képen nem is látszik annyira, de átmenetes színe van és kagylók díszítik a pánt mentén végig)

Csináljátok meg Ti is, nagyon kíváncsi vagyok a Ti kedvenceitekre. Szép napot és jó hétvégét!:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése