2011. május 20., péntek





Napsütéses pénteket lányok!
Ma folytatom a sztársminkes sorozatot, amit tegnap kezdtem. A mai áldozat Olivia Palermo, a The Hills sorozat egyik szereplője. Szerintem szép lány, bár a sorozatban azt hiszem nagyon gonosz karaktere volt, de nem biztos, sosem rajongtam az MTV-s műsorokért. A sminkjei általában természetes, barnás, halványan csillogó ajkakkal, és egy jellegzetes hajstílussal.
Itt a kép a hölgyről:
Hogyan csináltam:
1. Korrektor, alapozó, bronzosító.
2. Pirosító felhelyezése az arccsont alá fel a hajtövekig, az almácskákra csak highlight megy.
3. Púder, majd szemhéjalapozás.
4. Az egész mozgószemhéjra felvittem egy barack és egy pezsgőszínt.
5. A mélyítővonalba egy szürkés barna, egy bronzos barna és egy csokibarna keverékét vittem fel, és dolgoztam el.
6. A külső szemhéjzugba V alakban és a mélyítővonal sarkába egy sötétbarnát dolgoztam el.
7. Barna szemceruzával az alsó vízvonalat húztam ki, a felsőt feketével, majd szempillaspiráloztam és megcsináltam a szemöldököm.
8. A pezsgőszínt felvittem az alsó szempilla sorom alá, és egy csillogó gyöngyházszínt vittem fel a szemem belső sarkába és a szemöldökcsontom alá.
9. Felvittem egy csillogó bézses barackos rózsaszínes szájfényt és tadammm
m:)







ez pedig a haj egy része. a lényeg a középső választék, az elcsatolt hajtincsek és az alul begöndörített haj. ennyi:)

Amit használtam:

Arc: Essence forget it! korrektor
Alverde Mineral make-up alapozó
Avon bronzosító gyöngyök
Avon pirosító gyöngyök

Szem: H&M 36os paletta barnái és pezsgőszíne
TWC paletta barackszíne
Essence 2 in 1 fekete fehér szemceruza
Essence Sun Club paletta highlight színe
Astor Volume Artist szempillaspirál

Szemöldök: Avon glimmerstick for brows szemöldökceruza

Száj: Essence Stay with me szájfény 02-es árnyalatban( my favorite milkshake)

Remélem tetszik, írjátok meg a véleményetek róla! Szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése