2011. május 31., kedd

Májusi kedvencek

Tanulni kéne, de inkább megcsináltam Lolly kedvencezős listáját, töltsétek ki Ti is, olyan jó ezeket olvasni, és csinálni:)


Havi kedvenc arcápolási termék: A teafaolaj. itthon találtam, még pár hónapja vettem különböző illóolajokat, és valahogy becsúszott közéjük ő is, azóta meg sem néztem mire jó. Egy hete pakolásztam és megleltem, rágugliztam és kiderült, hogy a pattanások nagy ellenfele. Én részemről az éjszakai krémembe csöpögtetek úgy 5 cseppet hígítás nélkül, és kenem fel. Szépen enyhíti a piros kiütéseket, bőrhibákat. Sajnos iszonyú büdös, ez az egy hibája:)
Havi kedvenc testápolási termék: Avon Firm Commitment testápoló. Könnyű, finom illatú, jól hidratál. Tökéletes nyárra.
Havi kedvenc illat: Parfümöt dobtam, éljen a bodyspray nyárra. Én most a Coty Body fresh-jét használom egy friss, isteni almás illatú változatban.
Havi kedvenc szemhéjpúder: A H&M paletta aranyosan csillogó khaki színe. Igyekszem vele majd sminket is feltenni a blogra, odavagyok érte.
Havi kedvenc szájfény/rúzs: Avon Colortrend Rosy lips szájfénye violet bloom árnyalatban, illetve a Lipsmacker citromos skittles-es változata:) annyira citromos, friss, és finom:D
Havi kedvenc szempillaspirál: Essence multi action mascara. Szép pillangó hatású szempillákat varázsol.
Havi kedvenc arcpirosító: Ilyenkor az üde árnyalatokat preferálom, előkerült megint a Lovely pirosítóm Cranberry kiss árnyalatban, szép fagyirózsaszín.
Havi kedvenc ecset: A hiperolcsó ferde pirosító ecsetem a Rossmanból. A márkája for your beauty.
Havi kedvenc ruhadarab: Nem tudom, hogy mennyire ruhadarab, de a saruk:) Barna, arany, fehér, fekete, piros, minden van itt, függő vagyok:D
Havi kedvenc zene: Nagyon jó kérdés... Legyen ő, de csak mert sok rossz pillanatomban feldobott, és mert egy nagyon kedves emlék kapcsolódik hozzá:) http://www.youtube.com/watch?v=qMxX-QOV9tI
Havi kedvenc film: Mindenképpen az Alvilági játékok, imádom az ilyen típusú filmeket, és Lucy Liu mindig lenyűgöz, olyan szép:) kedvcsináló: http://www.youtube.com/watch?v=30EeGDiI7MA
Havi kedvenc könyv: Legyen a Harry Potter 7. Olvastam már, de újra átlapoztam, hogy képben legyek, ha kijön a 7 rész második fele nyáron.
Havi kedvenc kaja: Saját készítésű zöldséges mozzarellás pizza:)
Havi legnagyobb csalódás: Elromlott az édes drága kis telefonom:(:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése