2011. május 22., vasárnap

Könnyű esti smink



Sziasztok!:)
Tegnap este elmentünk bulizni, az egyik barátom szülinapját ünnepeltük. Nagyon meleg volt egész este, főleg amikor táncoltunk is már:) Így egy könnyű nyári ruhában voltam, és egy szandálban. A sminkem is ehhez igazítottam, egy lightosabb esti sminket választottam, nem akartam túlzásba vinni a dolgot. Hát íme:


Amit használtam:
Arc: Essence forget it! korrektor
Alverde Mineral make-up alapozó
Artistry porpúder
NYC Colo Wheel mozaik pirosító Pink cheek glow árnyalatban

Szem: H&M 36os paletta fehér, ezüst, rózsaszín és mélylila színe
Essence 2 in 1 szemceruza
Astor Volume artist szempillaspirál és Essence multi action szempillaspirál

Szemöldök: Avon glimmerstick for brows és Cyrstal clear átlátszó szempillaspirál

Száj: Avon Colortrend rosy lips Violet bloom árnyalatban

Ti nyáron milyen buli sminket részesítetek előnyben? Szép napot:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése