2011. május 19., csütörtök

Kim Kardashian smink






Sziasztok lánykák!
Ma egy képről készítettem el egy sminket. Barna szemű és hajú hírességek sminkjeit nézegettem,és ez nagyon megtetszett. Kim Kardashian szerintem az egyik leggyönyörűbb barna sztár, ígyfőleg az ő képeit nézegettem és köztük találtam ezt. Szép nappali smink, elkészíteni is könnyű. Persze rajtam nem olyan csodás, mint rajta, de ez van:)
Tehát az inspiráció:
Hogy csináltam?
1. Korrektor a bőrhibákra, majd alapozó.
2. Bronzosító és pirosító, végül púder.
3. Szemhéjalapozó, majd kihúztam az alsó és felső vízvonalat fekete szemceruzával.
4. Fehér szemceruzát dolgoztam el a belső szemzugban és a szemöldökcsontomon.
5. Krémes fehér szemfesték híján egy sima fehér színt vittem fel nedvesen, ezzel intenzívebb színt elérve a szemzugba egészen a szemöldökig és a szem belső felére.
6. Egy csillogó barnás, bronzos barackos színt raktam a külső felére, a mélyítővonal fölé egy kicsivel.
7. Eldolgoztam kicsit az egészet és némi fehéret tettem még a szemöldökcsontomra.
8. Tusvonalat húztam, megcsináltam a szemöldököm és a szempilláim.
9. A számra egy halvány barnás csillogó rúzst tettem fel és némi szájfényt. és kész:)







Használt termékek:

Arc: Essence forget it! korrektor
Alverde Mineral Make-up folyékony alapozó 01 Naturelle árnyalatban
Avon Arabian Glow Bronzing Pearls bronzosító
Artistry porpúder
Essence Silky touch blush pirosító 30 secret it árnyalatban

Szem: Essence 2 in 1 fekete fehér szemceruza
H&M paletta fehér színe
TWC paletta barackszíne
Lovely terra cotta compact fehérje
H&M paletta bronzos barnás színe
H&M paletta feketéje tusvonalként az Essence ferde tusecsettel
Essence Multi action mascara

Szemöldök: Avon glimmerstick for brows

Száj: Avon Beyond color rúzs Beige shimmer árnyalata és valami noname szájfény

Remélem tetszik és próbáljátok ki bátran, szerintem nagyon szép és egyszerű smink. Ti szoktatok sztársminkeket készíteni? Ki a kedvencetek?
Szép napot mindenkinek!:)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése