2011. május 6., péntek

Soft date look


Juj végre első sminkes poszt, szinte én sem hiszem el. A képek... a smink... de a szándék megvolt legalább:) Tudom, hogy gagyi úgy blogolni, hogy a képek bénák, de lehetőségeim nagyon behatároltak, ezenkívül nem hiszem, hogy annyian néznék a blogom, hogy hasznos lehetne bármilyen sminktippem is:)
Nos ez egy randi smink. Sokat gondolkodtam azon, hogy milyen sminket is szeretnek a fiúk. A semmilyenen kívül. Az én barátom is megrögzött sminkellenes, én meg imádom, tehát egyensúlyt kell keresni. Az alap szerint egy tökéletes arcbőr, a fiúknak ez azért számít, szeretik a szép bőrű lányokat, és mivel senki sem tökéletes, az alapozás is jó megoldás. Figyelni kell, hogy visszafogottan használjuk, hogy ne hagyjon nyomot, elég ciki, ha egy puszitól alapozós lesz a szája a kiszemeltnek:D Aztán a rózsás arcpír is fontos, majd a szép tekintet. A hosszú szempillák, némi visszafogott szemhéjpúder és néhány láthatatlan trükk. Mint a fehér szemceruza az alsó vízvonalra, hogy kinyissa a tekintetet, fekete szemceruza a felső vízvonalra, amitől dúsabb lesz a szempilla, szemöldök rendbeszedése, mert keretet ad az arcnak, és egy jó szájfény. Én ezt sem vinném túlzásba, hiszen egy csóknál nem túl praktikus összekenni a másikat. Nos így most ennyi:) Ti milyen sminket szerettek randira viselni?




Amiket használtam:

Arc: Catrice Matt Mousse hab állagú alapozó
Essence Forget it! 3as korrektor
Essence silky touch blush-30 secret it pirosító

Szem: 36-os H&M-es paletta egy nagyon halvány rózsaszínje, egy középrózsaszín és egy halvány lila, plusz egy fehéres highlight színnek
Essence 2 in 1 fekete és fehér szemceruza
Essence multi action szempillaspirál
H&M-es barna a szemöldökre és egy régi avonos átlátszó szempillaspirál szintén szemöldökre

Száj: Rimmel Pink Shimmer rúzs és Essence stay with me szájfény 02-es árnyalat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése