2011. május 30., hétfő

TAG




itt egy TAG csajok, ha gondoljátok, Ti is töltsétek ki:) Citromhabnál találtam.

Név: Zsófi
Piercingek: nincs, és nem is lesz, rettegek a látványuktól is, mert mindig belegondolok, hogy ezért valakinek átlyukasztották a bőrét>.< de ettől független van, akin tetszik:)
Tetoválások: nincs, viszont ezt szeretnék. talán valami írást, vagy a madármotívum vonz még, valami olyan helyre, ami nem látszik minden nap, csak pl bikiniben, vagy ilyesmi. de még hagyom a gondolatot kiforrni, aztán meglátjuk

Magasság: ú hát pici vagyok:) 163-165 kb
Cipőméret: 37-38
Hajszín: Barna némi vöröses színezővel rajta( még pár hónapja csináltam meg, de valamiért irtó tartós és még most is vöröses picit a fénye), nyáron pedig szőkés barna inkább a nap miatt.
Szeplők: sajnos nincsenek
Mottó: "Alattad a föld, feletted az ég, benned a létra" Weöres
Szerelem: van:)
Szeretnél valahol máshol élni?: Egyenlőre még nem, de pár év múlva nagyon szívesen. most még utazgatós korszakomban vagyok, még túl sok minden köt ide ahhoz, hogy máshova menjek.
Úgy gondolod, attraktív vagy?: Mikor hogy. Amúgy alapból nem gondolom azt, de jobban belegondolva ez van, el kell fogadni, és lehetne 100szor rosszabb is:)
Milyen sampont használsz?: Head&shoulders
Mitől félsz?: fájdalom, düh, meg úgy az összes kontrollálatlan érzelemtől. a lelkiismeretemtől és attól, hogy valahogy elveszítek valakit, akit szeretek. de ez a lelki része, egy másik tagben leírtam már a többit:)
Szereted a hullámvasutat?: Igen, nagyon:)

Az utolsó...
Film, amit láttál: tegnap este a Csak szexre kellesz-et Natalie Portman miatt, de annyira nem tetszett
Film, amit megvettél: ú hát fogalmam sincs, nem szoktam filmeket venni, max karácsonyra ajándékba, ha meg mozijegy is ér, akkor amit én vettem utoljára az a Tron jegy volt.
Szám, amit hallottál: A change is coming
Szám, amit letöltöttél: David Guetta, hogy felpörgessen:D
Személy, akit felhívtál: legjobb barátnőm
Személy, aki felhívott: a barátom
Tv műsor, amit láttál: jó kérdés. Talán a Nagy duett, de csak kényszerből, hogy addig se kelljen tanulni:D
Személy, akire gondoltál: a barátom

Kedvenc:
Legyen: itt egy nagy medence sok koktéllal a szélén, meg a barátaim, és semmin sem aggódva, csak bulizzunk:)
Dolog: laptopom
Sport: korcsolya
Ruhák: nyári ruhácskák és miniszoknya.
Film: Igazából szerelem. Tinglitangli, de ez az egy, amit bármikor meg tudok nézni:)
Autó: Maserati:D
Sorozat: Így jártam anyátokkal, Glee, Skins, Pretty little liars, Gossip girls, Chuck, Agymenők, Family guy, South park, és így tovább a végtelenbe:D de ha igazán kedvenc kedvenc, akkor Skins

Előfordult már:
Hogy sírtál egy fiú miatt?: Nem csak egy miatt...
Hogy sírtál egy lány miatt? Itt sem csak egy miatt. De persze, sokszor.
Hazudtál: Igen.
Verekedtél: párszor majdnem, de végül is nem:D
Letartóztattak: Nem
Találkoztál valakivel az internetről: Igen

Hányszor...
Voltál szerelmes? Háromszor.
Tört össze a szíved? Nem törik az olyan könnyen, egyszer majdnem, de megmentettem:D
Törted össze más szívét? Nem tudok ilyen esetről, nem vagyok én olyan.
Csókoltál meg lányt? Előfordult na.
Szerepelt a neved újságban? Iskolaújságban párszor, de ennyi:(:D


Az utolsó...
Könyv, amit olvastál: Társas lény
Személy, akitől emailt kaptál: külföldi barátnő
Személy, akitől levelet kaptál: Orbán Viktor:D
Személy, akitől jövedelmet kaptál: Apa
Alkalom, amikor együtt vacsoráztál a családoddal: tegnap este
Dolog, amit vettél: Sör:D:D






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése