2011. május 1., vasárnap

Áprilisi kedvencek

Sziasztok lánykák! Lolly blogján láttam egy kérdőívet és mivel már rég el akartam kezdeni a havi kedvencezést, gondoltam én is megcsinálom, a forma elég jó, tetszik:) Ha kedvetek van, írjátok le Ti is, kíváncsi vagyok nagyon!

Havi kedvenc arcápolási termék: Vichy Normaderm hidratáló arckrém problémás bőrre, nagyjából március közepe óta használom, és tényleg sokat segít, ezenkívül nagyon jó friss az illata, ez mindig feldob:)

Havi kedvenc testápolási termék: L'Occitane Provence-i levendulás testápoló. Az illata nagyon finom, nem túl tolakodó, de mégis isteni, az állaga inkább olajos, mint tejes, könnyen beszívódik, és egy kellemes viselet meleg időre is. Nekem legalábbis a hőségben a tejes, nagyon tápláló kenceficék mintha leolvadnának a bőrömről, nagyon rossz érzés.

Havi kedvenc illat: Essence Blossom etc... parfümje. Nagyon virágos, édes, könnyű illat, minden napi viselet.

Havi kedvenc szemhéjpúder: A H&M 36os paletta egyik színe: kicsit a MAC all that glitter színhez hasonlít, gyönyörű csillogós rózsaszín, visszafogott, de jól építhető.

Havi kedvenc szájfény/rúzs: Alverde egyik rúzsa a 21-es Berry árnyalatú, bár könnyen kopik, nagyon szép sötét rózsaszín. És szájfényből pedig az Essence Stay with me 02-es my favorite milkshake árnyalata, imádom a halvány barackos csillogását.

Havi kedvenc szempillaspirál: Astor Volume Artist Absolut Cashmere szempillaspirál. Szépen hosszabbít, bár kevésbé dúsít.

Havi kedvenc arcpirosító: NYC Color Wheel Mosaic Face Powder a 723 A Pink cheek glow árnyalatban. Bár nem szuperpigmentált, pont ezért egy kellemes tavaszias napi viselet, halványan csillogó barackos arcpír, én imádom.

Havi kedvenc ecset: Az Essence ferde tusecsetje. Minden nap használom, gyönyörű tusvonalat tudok húzni vele a szivárvány minden színében, hiszen szemhéjpúdert is fel lehet vele vinni tus jellegűen, nagyon szép.

Havi kedvenc ruhadarab: virágos rövid hagymaszoknya

Havi kedvenc zene: Spice girls:D(főleg Wannabe és Stop)

Havi kedvenc film: mindenképp az Aranyhaj és a Gru, imádtam mind a kettőt. Felnőtt filmek közül pedig mindenképp a Király beszéde.

Havi kedvenc könyv: Natascha Kampusch: 3096 nap. Nagyon nagyon megrázó, megdöbbentő könyv, habár nem szeretem az ilyen bombasztikus dolgokat, de ez nagyon megfogott.

Havi kedvenc kaja: Hagymaleves<3

Havi legnagyobb csalódás: Avon magnify szempillaspirál. Szánalmas. De komolyan, semmire sem lehet használni:(

+ Havi kedvenc "gyógyszer". Ezt én tettem hozzá, bazi hülyén hangzik, de nem bírtam jobbat kitalálni. Szóval ez Dr. Chen Patika Haj-megújító kapszulája. Persze nem gyógyszer, Rossmanban vettem, ez egy regeneráló étrendkiegészítő kapszula az egészséges bőr, szép haj és ép köröm megőrzéséért. Három hete használom, nagyon tetszik.

Írjatok Ti is mindenképp! xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése