2011. február 9., szerda

Mini haul, avagy hogyan tegyünk jobbá egy dögunalmas szerdát?:)





Betértem délután a Rossmanba hulla fáradtan és éhesen körülnézni. És végre tadammm megláttam a vadonatúj Catrice pultot. Nagyon megörültem neki, gyorsan körbe is nézelődtem. A körömlakkok nagyon tetszenek, hogy egy ilyen óriási üveg csak 800 Ft és a színei is gyönyörűek, úgyhogy 1-2-re hamarosan le fogok csapni:) De ami a legjobban megfogott, az a Lashes to kill ( azt hiszem ez a neve) szempillaspirál. Brutál jól néz ki, és Plastic Tinkerbell is agyondícsérte a videójában, úgyhogy következőleg azt is megszerzem. Most egyenlőre a Catrice pultnál csak tanulmányi körúton voltam, a mini hault főként az Essencenél ejtettem meg, ahol mellesleg megint pár dolog 2-300 Ft-ért kallódik:)
Szóval íme:
az első az essencetől a Metal glam eye
liner 06-os pinkadelic árnyalatban, gyönyörű rózsaszín kis
tus
300 Ft. volt:)

Következő:
Essence 2 in 1 kajal pencil 01- black&white 500 Ft-ért


Miss Sporty Sheer Shine ajakrúzs 010-Pool party árnyalatban 179 Ft-ért(:D:D)


Essence Colour&Go körömlakk- 05- Sweet as candy árnyalatban 300 Ft-ért

És végül:
Isana Hair selyemfényű hajpakolás- 500 Ft(?) ezért visszasaladtam még, és a külön kis blokkját nem tettem el:)

Kis minta:

A fehér szemcerka, mint talán itt is látszik, kicsit gyenge, de a fekete tökéletes. A tus, ami a képen a fekete mögött van ugye:D szép élénk, tetszik, a rúzs csilláma picit látszik, amolyan ajakfény szerü, max. egy pici rózsaszines beütése van. Hümm így visszanézve ez egy rózsaszinmániás haul lett, de végülis jön a tavasz(ugat a kuvasz) szóval elő az élénkebb színekkel:):)
Bocsi nagyon a képek irtó rosszak, webkamerásak:S bocsááánat.:S
legközelebb igyekszem, ígérem:)

XoXo

2 megjegyzés:

  1. Szia, én lettem az első követőd :)
    kövess te is engem, köszi :)

    forumshops.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. jaj nagyon szépen köszönöm!!!!Én is követlek akkor ezentúl:) puszi

    VálaszTörlés