2011. február 21., hétfő

Hóközi kevencek:)



Rengeteg dolgom van mostanság, semmi időm nincs, úgyhogy csak gyorsan számolok be pár apróságról, ami az elmúlt pár hétben nagy kedvencemmé vált.

Az első az Astornak a Volume Artist kasmírformulás szempillaspirálja. A jól megszokott dús, giganagy, húdefekete, csomómentes hatások mellett elméletben a szempillát ápolja, selymessé teszi. Nos ezekben a dolgokban nehéz hinni, de az tény, hogy szép szempillákat csinál. Kb 500 Ft volt, és nem egy nagy durranás, de hétköznapra tökéletes:)

A következő a Maybelline Longlasting szájceruzája 41-es Rosewood árnyalatban. Tekerős fajta, egyszerú kis ceruza. A színe mesés, természetes rózsaszin, és nagyon tartós, imádom.

A harmadik egy tökéletesen noname darab, annyi van ráírva oldalt, hogy ajakrúzs:) ezzel úgy érezték mindent el is mondanak róla:D az árnyalat rajta van, miszerint 740 Mocha Ice. Nagyon jól ápolja az ajkakat, viszonylag tartós, és olyan mokkás-barnás halvány színe van. Csudijó.

A következő termék gyártója is nagy rejtély. Talán Quiz Cosmetics, vagy hasonló. 100 ft-s boltban vettem kemény 229 forintért, méghozzá a titokzatos 01-es árnyalatban:D Nagyon érdekes, csillogós lakk, a csillámok nagyobb, kör alakú fényes metálos rózsaszínes kis izék, nagyon tetszik. Jól kell elosztani és akkor nagyon különlegesen néz ki, és tartós is.

És végül az utolsó, amiről rövid ódát is zengenék, ha lehet. Ez pedig Kryolan Ultra Foundation névre hallgató alapozója, aminek én csak az utántöltőjét vettem meg, 3,5 grammos kiszerelésben, így is húzosabb volt, 1400 Ft. Tekintve, hogy nincs keresetem, nem szoktam nagyvonalúan más pénzén vásárolni, de ez az alapozó megért egy misét. Valóban nagyon pici, kb két hete van még, és mintha alig használtam volna. Nedves szivaccsal szoktam felvinni és téééééényleg amazing. Iszonyú erős, szép fedést ad, se korrektor, se semmi nem kell, nem kelt maszk hatást, és tartós. Egy hibája, hogy semmilyen mattitó formulát nem tartalmaz, igy többet kell púderezni, de megéri.
A képek:




A körömlakk( nem látszik túl jól, irtó vacak minőségűek ezek a webcamos képek, de ez van :S)

A rúzs:



Alapozó, ugye milyen pici??:)
Maybelline szájceruza( szvaccs nincs, próbáltam, de semmi se látszott. gyász.)

És végül a spirál. Ennyi voltam mára, bezár móka miki mesetársa, tercsi fercsi satöbbi:) pusziiii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése