2011. február 10., csütörtök

Arctisztítás és ápolás




Azért remélem látszódik, hogy mennyire kreatív címadó is vagyok:D de hát erről is lesz szó, minek bonyolítsam túl. Két mód van, amit én sminklemosáskor és arctisztításkor alkalmazni szoktam. Az első a jól megszokott, és bevált arclemosó tonikos. Én a Rival de Loop kétfázisú sminklemosóját használom a szememre, nagyon bevált, nem csíp, hisz olajos állagú, és nem kell órákig dörzsölgetni, szinte azonnal lejön. Az arcomat pedig reggel és este a Synergen érzékeny bőrre való arcvízzel szoktam lemosni. De mostanság rászoktam arra a bizonyos másik módra. Így az egész sminket egy nedvesített sminkkendővel szoktam letörölni, ez is nagyon tetszik. ( nekem ez kb a legolcsóbb Alouette márkájú). Utána este a Synergen antibakteriális tisztitó folyadékával szoktam átmasszírozni az arcom, ez egy folyék szappan állagú valami, amiben sok apró( bőrradírnál apróbb) kis szemcse van, nagyon szeretem. Heti 2-3 szor pedig a Synergen bőrradírját használom( érzékeny bőrre). Illetve, ha nem olyan rossz a bőrőm, akkor a szemcsés tisztitó folyadék helyett az Avon Solutions arctisztító habját használom. Ebben a termékben nagyon szeretem a habos állagát, de sok segítséget nem nyújt. Igaz ezek olcsó, drogériás dolgok, így sosem vártam tőlük nagy csodát, de elmennek, és az összes Synergen cucc illata mesés:) Emellett pedig heti 1-2 szer aszpirin maszkozok, mert sajnos rászorulok:SÉs itt is van a kis csapat:


Az arcápolás másik része ugyebár a hidratálás. Én általában ezzel vagyok gondban, mert néhol zsíros, néhol száraz a bőröm, vagy ugye egyszerre mind a kettő. Meg még nem is sikerült megtalálnom az ideális éjszakai krémet. De kifogyóban vagyok, úgyhogy igyekszem keresni valami nem túl drágát, de mégis jót. Régebben használtam az Avon bőröregedés gátló éjszakai és nappali krémét, nem mintha ezt a lassan 18 évem oly soknak érezném, de egyszer rendeltük, és valakinek nem kellett, vállaltam, hogy használom, de túl zsíros volt nekem. Habár az illata irtó finom:) Majd váltottam egy Alterra szintén Anti age orchideás
éjszakai krémre( nem tudom mi ütött ekkor belém:D), ennek nagyon ragacsos és fura az állaga, és kb. fél hónap után kettévált a krém és valami olajos trutyi, úgyhogy nem ajánlom semmiképp. Most pedig a Synergen Hydro krémjét használom, ami nappali és éjszakai is egyben, hát tényleg semmi extra. Ez talán az a Synergen termék számomra, ahol bebizonyosodott, hogy olcsó húsnak híg a leve. Viszont a nappali krémem ezt alaposan megcáfolta. Sokáig kerestem a tökéletes mattító és hidratáló sminkalapnak is jó krémet, próbáltam Niveát stb-t, de végül egy kb 500 Ft-os termék nyerte el a tetszésem. Imádom, és minden áldott nap használom. Ez pedig az Eveline Cosmetics-től a Pure control antibakteriális hidratáló krém. Tényleg szupi, csak ajánlani tudom.
Ők pedig:


Ti miket használtatok? Van valami, ami nagyon bevált és bátran ajánlanátok? Éjszakai krém ötlet esetleg?:) Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése